female_outlet_6 Nieuwe collectie

woensdag 16 maart 2011

Verhuizen

Vorige week hebben mijn vriend en ik de sleutel van ons nieuwe huisje gekregen. We hebben een mooi, groot appartement in het centrum van 's-Hertogenbosch. Niet geheel onbelangrijk, we zitten dichtbij kroegjes, restaurants en andere uitgaansgelegenheden!
Het appartement heeft één slaapkamer, een gigantische woonkamer, een woonkeuken, een badkamer en een balkon, wat voor het centrum natuurlijk een luxe is.

We hebben de afgelopen week veel geklust en gepoetst want de mensen die er voor ons woonden, hebben hier niets aan gedaan. Toch zonde van zo'n monumentaal pand! Op de foto ben ik de originele Delfts blauwe tegeltjes aan het schoon schrobben. Ons pand bestaat sinds 1573 en heeft authentieke details zoals ornamenten, bankjes in de erker en een heuse schildering op de schouw. Deze vinden we uiteraard niet zo mooi, veel te donker en te religieus voor ons. Hier komt een groot paneel met een spiegel voor.

Ik kan uiteraard niet wachten tot we erin zitten en ik de foto's er van kan laten zien!

1 opmerking: