female_outlet_6 Nieuwe collectie

zondag 10 april 2011

Cleaning out my Closet

Het enige dat ik perse vandaag wilde doen, was mijn kast opruimen. Wat is dat toch een hel! Je realiseert je dat je teveel kleding hebt, maar tegelijkertijd kun je niets wegdoen. Heel frustrerend. Nu heb ik het toch voor elkaar gekregen! Ik heb wederom een vuilniszak met kleding die weggaat, en een opgeruimde kast :) Schoenen daarentegen kan ik echt niet weg doen. Ik geloof dat ik meer dan 35 paar heb -alleen de hakken- en daar blijft iedereen van af ;-) (De overige paren staan op de slaapkamer). Gympen kan ik on the other hand prima weggooien. Dat heb ik dan ook maar gedaan...meer ruimte voor hakken!
Ook heb ik mijn winterkleding opgeborgen en meer de luchtige dingetjes op hangertjes. Ik ben heel blij met het resultaat!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten