female_outlet_6 Nieuwe collectie

zaterdag 21 mei 2011

Afvallen Week 5




Oi oi oi, ik durf niet met volledige zekerheid te zeggen dat het week vijf is, het zou namelijk ook goed week 6 kunnen zijn. Anyhow, een update! Uiteraard ben ik er nog iedere week mee bezig maar is er zo'n 3 weken terug iets tussen gekomen waardoor het niet echt vol te houden was ;-)
Uiteindelijk ben ik nog steeds op het zelfde gewicht, ja het gewicht toen ik blij rapporteerde dat ik 1,5 kilo kwijt was.

Het is altijd fijn dat je in het begin -wanneer je je eetpatroon aanpast- altijd snel wat afvalt. Daarna gaat het een stuk langzamer. I'm slowing down on the carbs, wat wil zeggen dat ik minder koolhydraten eet. Pasta's, brood en rijst. Liever houd ik het gewoon bij een stukje vlees en wat groenten. Ook suiker probeer ik te bannen. Mijn groene thee met citroen drink ik al niet meer met een natuurlijke zoetstof. Wel mag ik 1x per dag, 1 uur wat koolhydraten. Een wijntje vind ik namelijk veel te lekker, en ook wel eens wat lekkers bij de koffie, of wat chips.
Met dit eetpatroon ben ik nu zo'n twee weken bezig en dat gaat echt prima. In het begin raakte ik heel snel gewicht kwijt en nu blijf ik gelijk. Dit is best prettig omdat ik soms dus nog 'zondig'.

Voor mij werkt dit nu dus prima! Wie weet ben ik het over een maand zo beu dat ik er mee stop maar ik heb aan het begin gezegd dat het geen dieet moet worden waar ik me toch niet aan kan houden. Zolang ik maar iets afval, en zeker niet aankom :)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten