female_outlet_6 Nieuwe collectie

zaterdag 21 mei 2011

Our baby ;-)

Op moederdag had mijn vriend een verassing voor me geregeld. Ik ben een onwijze control-freak en dus kan ik pas van zo'n verassing genieten als ik weet wat het is, en het uiteraard leuk vindt ;-) Nu had mijn vriend alles tot het laatste moment geheim gehouden, we gingen zelfs de grens over!

We belden aan en een jonge moeder deed de deur open. Ik stelde me netjes voor en had geen idee wat de verassing zou kunnen zijn, tot ik twee enorme Perzische katten onze kant op zag komen. Mijn vriend vroeg aan de vrouw waar 'de anderen' waren en zij wees ons naar een bench waar 5 super lieve Perzische kittens in zaten. De verassing was dus dat mijn vriend een kitten zou kopen van de vrouw :D

Ik ben al zeker sinds mijn tiende gek op deze soort en iedereen die mij kent zal dit beamen. Ik was dan ook gelijk tot over mijn oren verliefd! 12 juni gaan we weer kijken en eind juni zal hij dan eindelijk bij ons komen wonen :D Ik heb er zo'n zin in!


En dit is dan de knappert!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten