female_outlet_6 Nieuwe collectie

zondag 19 juni 2011

Toch nog een keertje Primark :)

Afgelopen vrijdag hadden we wat te vieren..eigenlijk kunnen mijn vriendinnen en ik altijd wel wat verzinnen om te vieren, maar nu was het echt zo. Mijn vriendin had namelijk haar Spaanse mondeling gehaald en nu rest haar nog maar 1 presentatie voordat zij afgestudeerd is!

Ze trakteerde ons op een heerlijke koffie (heavenly hazel in mijn geval) bij de Douwe Egberts bij mij om de hoek en we bedachten dat het eigenlijk wel leuk zou zijn om te gaan shoppen. Primark was de vorige keer zo'n teleurstelling dat we een beetje twijfelden om daar naartoe te gaan. Uiteindelijk besloten we naar Rotterdam te gaan. We stapten op stel en sprong in de trein (ik woon in 's-Hertogenbosch) en daar gingen we...

Deze keer viel het reuze mee in Rotterdam! Sterker nog, het was hemels in vergelijking met Hoofddorp! Druk maar te doen. Passen deden we maar in een nabij gelegen winkel, dat scheelt weer ;-)
Zie de aankoopjes hieronder, en ohja ik ben ook nog even naar het Kruidvat geweest!









Wat heb ik nou allemaal gekocht?
Een retro jurkje met de kleuren zalm, bruin en zwart. Deze kleuren staan heel tof omdat ik nu weer een 'witte' haarkleur heb. Hij valt net over de billen dus een legging eronder is wel gewenst :)
Verder de ketting die erop hangt, ik ben een sucker voor chunky kettingen!! Het interesseert me niet dat ik eruit zie als een burgemeester die een nieuw winkelcentrum mag openen, ik vind ze gewoon super tof :D
Een ietwat subtieler kettinkje, met een olifantje als hangertje. Een gezellig t-shirt met bijpassende roze slippertjes. Zwart lak platform heels, which are to die for if you ask me...en ze zitten echt perfect! Ook een brede heup riem, altijd handig. Verder nog mascara, eyeliner en oog make-up reinigingslotion.
Goede vangst..en zaterdag 2 juli gaan we waarschijnlijk naar Luik...yay!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten