female_outlet_6 Nieuwe collectie

woensdag 27 juli 2011

Shoplog 23 juli

Met die mega sale overal kon ik het natuurlijk niet laten om nog wat vacation-clothing te scoren!
Jurkjes zijn altijd fijn voor op vakantie en sandaaltjes mogen zeker niet ontbreken! Ik heb dan ook wat leuke kledingstukken uit de SALE rekken weten te vissen en een hele mooie tuniek van Mexx cadeau gekregen :)Oh ja, ik heb ook nog een gouden, metalen horloge bij Lucardi gekocht. Wilde ik al heel lang en je raadt het al; ook in de sale!


Allereerst mijn 'gouden' horloge. Iedereen die mij kent weet dat ik een enorme ekster ben op het gebied van sieraden. Als het maar shiny is :D Dit horloge is waanzinnig shiny en dus in mijn ogen perfect!


Deze foto doet absoluut geen eer aan het kledingstuk! Jammer van de slechte kwaliteit want het tuniekje is echt super! Dit is het tuniekje van de Mexx dat ik gekregen heb. Wanneer ik hem aandoe zal ik een foto maken waarop hij beter tot zijn recht komt.


Een simpele zomerse tanktop die volgens mij erg leuk staat wanneer ik bruin ben. Met de touwtjes kun je hem ook fijn getailleerd maken!


Met dit jurkje ben ik zo ontzettend blij! Hij ziet er heel simpel uit maar staat erg leuk. Het jurkje heeft voor mij ook een ideale lengte (ik ben vrij lang)!


Dit rode jurkje is ideaal voor mee op vakantie! De stof kreukt wel een beetje maar dat mag de pret niet drukken. Waarom 'ie ideaal is voor op vakantie? Omdat je hem zowel chic kan dragen met hakken/sandaaltjes, als casual met slippertjes.


Yes! Mijn tweede paar slingbacks! Deze keer met een kleiner hakje. Mijn eerste paar komt van de Bijenkorf en dit paar komt van de H&M. Ze zitten heerlijk, heb altijd wel een beetje ruzie met het elastiekje aan de achterkant want het heeft vaak de neiging een beetje af te zakken maar ach, dat heb ik er zeker voor over :)


Blauwe sandaaltjes met een kleine sleehak, ideaal om mee te gaan stappen!


Dezelfde sandaaltjes in het bruin, gaan allebei mee op vakantie.


Roze jurkje, heel schattig wel een tikje kort voor mij maar hij staat zo leuk!


Hetzelfde jurkje maar dan in het zwart. Little black dress for a holiday.


Als laatste een casual t-shirtje. Wilde al heel lang een wit t-shirt wat leuk staat en deze kan ook nog eens heel goed met mijn zalmroze colbert :)

2 opmerkingen:

  1. ja, inderdaad met dat colbertje is het helemaal een goede match!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heee dat zwarte jurkje heb ik ook, echt een fijn ding maar wel erg kort ja :)

    BeantwoordenVerwijderen