female_outlet_6 Nieuwe collectie

woensdag 3 augustus 2011

Review: Essence My Skin Moisturizing Cream-gel



Een tijd geleden liep in het Kruidvat in en zag ik een geheel nieuwe Essence stand. Hierop stonden nieuwe producten van Essence, namelijk tonics, dagcrèmes en wipes.
Ik was niet alleen aangenaam verrast door hoe de stand eruit zag -heel vrolijk en fruitig- maar ook door de prijzen! Ik heb zelf een dagcrème gekocht voor 1,99 euro.

Dit moet de creme doen:
De dagcrème is een crème gel, en dus niet vettig op de huid. Het hydrateerd de huid en geeft de huid energie. Door de 'light-reflecting pigments' gaat de huid stralen.


Dit vind ik er van:

Ik heb een vrij moeilijke huid. Het ene moment is 'ie vettig en het andere moment erg droog. Ik heb dus echt een specifieke dagcrème nodig die werkt.
Ik merk niet echt dat de huid er van gaat stralen of dat hij intens gehydrateerd wordt.
Wel vind ik het een fijne crème om te mengen met mijn foundation. Dit omdat de crème niet dik is, en in combinatie met foundation erg goed uitsmeert. De prijs vind ik ook goed, 1,99 voor deze crème is zeker niet te veel. Persoonlijk denk ik dat deze crème meer voor jonge dames is, dan voor jonge vrouwen.
Ik heb nog geen crème kunnen vinden die mijn h2O kan overtreffen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten