female_outlet_6 Nieuwe collectie

donderdag 25 augustus 2011

Vakantie 2011



Wat foto's van de vakantie 2011. Mijn vriend en ik zijn niet met z'n tweetjes gegaan maar gingen nog met mijn neef en zijn vriendin (wat tevens mijn vriendin is). We hadden een villa gehuurd zoals mijn eerdere post al liet zien. Heerlijke week gehad met heel erg veel zon en lekker kunnen relaxen aan ons eigen zwembad!Veel gepokerd en lekker veel op het terras gezeten met heerlijke mojilto's. Heb mijn katten wel heel erg gemist maar inmiddels zijn we helemaal bijgeknuffeld (klef klef) !

Dat was wel zo'n beetje de vakantie, een weekje is kort maar ik had daarna nog lekker een week vrij met mijn vriend dus twee weken is meer dan genoeg.

Aanstaande maandag begin ik met mijn tweede bijbaantje als receptioniste bij een bedrijf in Den Bosch en daar heb ik erg veel zin in.
Hoop dat jullie ook al een beetje zin hebben in het nieuwe school/studeer/werk jaar.

liefs,
Sanne

ps. Computer is nog steeds niet gemaakt dus het is echt behelpen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten