female_outlet_6 Nieuwe collectie

zaterdag 27 augustus 2011

What to do on rainy days: Lipstick swatches maken

We hebben niet echt een mooie zomer gehad waarin we lekker veel buiten konden zitten en 's avonds lekker bbq-en. In plaats daarvan zitten we binnen wanneer het overdag regent en onweert. Wat kun je nu doen op zo'n dag? Naar buiten gaan is geen optie dus moet je je binnen zien te vermaken.

Zelf heb ik vandaag de grootste moeite met mezelf te vermaken. Ik heb altijd graag overzicht over mijn make-up spullen dus het opruimen van mijn make-up plek behoort zeker tot de mogelijkheden. De nagellak swatches heb ik al af dus ik moet wat anders verzinnen. Gisteren bedacht ik me dat ik mijn lipstick nog moet uitzoeken en dus bedenk ik daar wat voor. Ik heb op een A4 lipstick swatches gemaakt om op te hangen (evt. aan memobord of prikbord) zodat ik snel kan zien welke kleuren ik allemaal heb!

Hierboven zie je het resultaat. Nadeel is wel dat je veel moet boenen om alle lipstick van je mond af te krijgen en als je veel meer lippenstiften hebt dan ik, ben je wel ff bezig :)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten