female_outlet_6 Nieuwe collectie

dinsdag 27 september 2011

I got tagged!



Mijn zus en medeblogger Lonneke van lainspiration.blogspot.com
heeft me 'getagged' om minstens 7 radom dingen over mezelf te vertellen!
Leuke tag dus hier doe ik zeker aan mee!

"The rules"

- "Write atleast 7 random things about yourself"
- "Spread the love to other bloggers"


Daar gaatie'!

#1. Ik ben gek op alles met de kleur roze. Mijn vorige huisje had als thema roze. It makes me so damn happy :D

#2. Ik heb twee katten: een Europese korthaar genaamd Filemon en een Perzische kat genaamd Otto. Die laatste heb ik van mijn vriend gehad met wie ik samenwoon.

#3. Ik ben gek op bezigheidstherapie: zingen (ookal ben ik niet muzikaal), tekenen (dat lukt me enigszins wel) en koken :)

#4. Zwaar gek op Oreo cookies en dan nog het liefst die met chocolade er omheen. Zooo lekker!

#5. Eyeliner is eigenlijk mijn signature make-up look.

#6. Wijn is een grote passie van me. Ik hou van een stevige, volle rode wijn maar kan eigenlijk heel veel soorten waarderen. Mijn favo wijn komt uit de Chateau Neuf Du Pape Streek.

#7. Ik hou van Quentin Tarantino en de Coen Brothers. Heb bijna al hun films gezien en in huis :)

#8. Ik ben bang voor spinnen, brand, molshopen en inbrekers.

#9. Huge....huuuuuuuuuuge David Bowie fan!!

#10 Shoenenfreak: heb 40 paar pumps...jep je leest het goed, alleen hakken. Gympen, laarzen en ballerina's tellen niet mee.


Hele leuke tag! Dankjewel Lon.
Bijdeze tag ik:

Sofie van http://sofiecosmetics.blogspot.com
Roos van http://www.flamantrosee.blogspot.com
Danielle http://www.xd44ntjuh.nl

1 opmerking: