female_outlet_6 Nieuwe collectie

zaterdag 24 september 2011

Sephora aankoopjes

Mijn vriendin en ik hadden het er gisteren nog over, wat een chaos het is bij de Sephora stand in de V&D! Iedere dag verzamelen zich zeker zo'n twintig meiden voor de stand en eerlijk is eerlijk, ik wilde ook! Ik hou alleen niet zo van drukte + graaien in bakken dus ik dacht, ik wacht mijn beurt af :)

Omdat ik in het centrum van Den Bosch woon, en in het weekend ook om 08:00 uur mijn bed uit ben, heb ik mooi van die twee dingen gebruik gemaakt om vanochtend om 09:00 uur bij de V&D te zijn en eens fijn te neuzen in de Sephora bakken :)

Ik ben naar huis gegaan met een blusher, een mineral powder en een bronzer. Wat ben ik blíj met die poeder zeg! Wat een fantastische dekking geeft 'ie!
Hieronder de foto's van de aankoopjes.





2 opmerkingen: