female_outlet_6 Nieuwe collectie

zondag 13 november 2011

Make Up Your Mind by Francois Nars

Toen de zus van mijn vriend vroeg wat ik voor mijn verjaardag wilde hebben, wist ik daar niet direct een antwoord op te geven. Ik vraag eigenlijk zelden of nooit functionele dingen, want ik heb niet zo veel nodig. Des te leuker zijn de cadeautjes waar je op het eerste gezicht (pun intended) niet zoveel aan hebt maar die wel verdomd leuk zijn om te krijgen! Na lang graven wist ik wat ik wilde hebben! Het boek van Francois Nars: Make Up Your Mind. Een schitterend boek met daarin voor- en na foto's van vrouwen met verschillende make-up stylen. Het wordt allemaal uitgelegd en de verschillende technieken worden beschreven. Het is een boek om inspiratie op te doen en om zelf mee aan de slag te gaan! Bovendien is het ook erg leuk om gewoon eens door te bladeren :) Hieronder wat foto's van het boek. De laatste foto is mijn favo look die ik zeker een keertje na wil maken!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten