female_outlet_6 Nieuwe collectie

vrijdag 9 december 2011

Ditjes en Datjes

Ik kreeg nog een cadeautje van een vriend voor mijn verjaardag, ik kreeg nog wat binnen van Ebay én ik ontving sinterklaascadeautjes van mijn zus. Wil je zien wat ik gekregen heb? Lees dan snel verder!


Een van mijn vrienden kon helaas niet op mijn verjaardag aanwezig zijn, dus kreeg ik mijn cadeautje ietsje later. Een verassing was het niet echt want dit boek stond al een tijdje op mijn verlanglijstje.
Op Ebay had ik een oorknopjes houder besteld. Op dit houdertje kunnen maar liefst 36 paar knopjes! En het ziet er ook nog eens heel leuk uit!
Van mijn zus had ik wat 'schoencadeautjes' gekregen. Heel erg leuk omdat we eigenlijk niet aan Sinterklaas doen. Ze had een setje kerstballen gekocht, (ik versier graag heel het huis met kerst)een maskertje van Dr. Hoog, een geurtje van Miss Sixty & Calvin Klein, een chocolade kikkertje en lief hangertje voor aan een tas of telefoon.

1 opmerking:

  1. wat een leuke cadeautjes weer en wat een lieve zus heb je toch ;-)

    x
    Lon

    BeantwoordenVerwijderen