female_outlet_6 Nieuwe collectie

maandag 20 februari 2012

Nog een kadootje en Action aankoopjes


Ik heb al twee verschillende dvd versies van de film Labyrinth, waar ik al sinds mijn zevende jaar gek op ben en mijn lieve vriendje heeft mij nu ook de Blu-ray versie cadeau gedaan! Daar ben ik natuurlijk als fan súper blij mee :D

Vandaag even langs de Action geweest omdat ik dringend elastiekjes nodig had en deze nu eenmaal bij de Action 'niets' kosten. Bedacht me bij de Action dat het ook wel handig was een notitieblokje te kopen waar ik mijn 'eetdagboek' in bij kan houden. Kwam ook nog erg leuke kanten topjes tegen die volgens mij hartstikke gaaf staan onder een zwart colbert! Zuslief en beste vriendin zijn al voorzien van deze tops en ik nu ook. Ook heb ik sokken met een printje gekocht omdat ik plain zwarte sokken altijd los van elkaar in de was doe en vervolgens eindig met allemaal losse sokken. Dit panterprintje op de sokken is niet te missen ;-)

2 opmerkingen: