female_outlet_6 Nieuwe collectie

zaterdag 18 februari 2012

Opgeruimd staat netjes

Wanneer ik een stash-filmpje op Youtube bekijk, krijg ik altijd zin om mijn bescheiden stash op te ruimen.
Ik ben niet eens zo'n heel erg make-up fan dus dat maakt het voor mij een stuk makkelijker. Ik gooi ook eens in de zoveel tijd een hoop weg, zodat ik echt alleen dingen over houd, die ik regelmatig op doe.
Zie hierboven het resultaat. Ik ben wel nog op zoek naar een mooie, praktische opberger voor mijn make-up want die tupperware doosjes hebben we nog wel eens nodig ;-)

1 opmerking:

  1. Zo, inderdaad dat ziet er een stuk beter uit. Ook direct handig als je het eenmaal gaat gebruiken, dat je niet heel de berg af moet zoeken.

    Ik ben nog op zoek naar handige opberg bakjes in mijn nieuwe ladekast, om dit net zo te ordenen.

    BeantwoordenVerwijderen