female_outlet_6 Nieuwe collectie

donderdag 8 maart 2012

Dinnerdate



Ik ben een fan van het programma "Dinner date" op Net5. Elke dag om 19:30 zit ik klaar om te kijken naar het culinaire datingprogramma. Wat ik er zo leuk aan vind? Zelf houd ik erg van koken en ik vind het ook leuk om te zien hoe de blind dates verlopen. Soms word je er vrolijk van omdat het zo ontzettend goed gaat en soms word je er ongemakkelijk van omdat het zo stroef verloopt. Het leukste vind ik wanneer er één jongen op drie dates gaat. Zo kan ik mooi de huizen van de singles bekijken en zien wat ze op hun date aantrekken. Sommige vrouwen kleden zich heel uitdagend en andere vrouwen zijn weer heel casual. Het leek me daarom ook leuk om drie outfits voor drie verschillende dates samen te stellen :D




3 opmerkingen:

  1. Ik zou voor de eerste outfit gaan, dat is wel helemaal mijn ding! :D En dan wil ik die tweede outfit wel op de tweede date aan :P

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ooh ik zou voor de tweede kiezen:-D

    xxx

    BeantwoordenVerwijderen