female_outlet_6 Nieuwe collectie

zondag 4 maart 2012

Glossybox is binnen (februari)




Super blij was ik, toen ik een mailtje kreeg waarin stond dat mijn Glossybox zaterdag binnen zou zijn!
Ik had hem erg laat in de maand februari besteld, dus wist niet of ik de box van februari nog zou krijgen of dat ik had betaald voor de box van maart.

Wat een mooie verpakking! De box zelf is al een lust voor het oog en kan na het gebruik van de producten weer voor iets anders gebruikt worden. Daar houd ik al van :)
Het zit verpakt alsof je bij Chanel een duur product hebt gekocht en dat draagt alleen maar bij aan de leuke ervaring die de Glossybox heet!

Een keurig briefje vertelt mij wat er allemaal in mijn box zit en wat de prijzen van de producten zijn wanneer je deze in 'normal size' zou aanschaffen. Als verassing heb ik ook nog een klein proefmonstertje van een geurtje erbij gekregen. Leuk!!

Uiteraard komen de reviews van producten online want ik kan niet wachten om ze allemaal te testen! Vooralsnog wilde ik jullie de box laten zien, en laten weten hoe enthousiast ik wel niet ben :D
Het is -zeker voor 12,50- een absolute aanrader en het is ook super leuk om iedere maand weer naar uit te kijken!

1 opmerking: