female_outlet_6 Nieuwe collectie

maandag 19 maart 2012

Loods 5

Gisteren ben ik samen met mijn ouders en zus naar de bekende woonwinkel Loods 5 in Zaandam gegaan.
Mijn moeder wilde er altijd eens naartoe en ook ik was erg benieuwd! Het was echt een waanzinnige oppervlakte en vol met leuke spulletjes. Ik kon de camera uiteraard niet thuis laten en wat is nu leuker dan op een maandagochtend even lekker binnenkijken bij -naar mijn mening- één van de leukste woonwinkels van Nederland!

















Ik werd super vrolijk van alle kleuren in de Loods maar ik heb maar een beperkt budget dus heb ik maar een aantal dingetjes geshopt. De kleine bordjes van Blond Amsterdam, een kitsch glazen vaasje, een wit dienblad, een roze vaas en de parel kleurige kopjes heb ik van de Kringloop winkel naast de Loods :)

1 opmerking: