female_outlet_6 Nieuwe collectie

donderdag 15 maart 2012

Macarons

Ooh wat heerlijk! Bij de Lidl hebben ze nu macarons te koop! Toen ik dat zag móest ik gewoon naar de Lidl om ze te halen en de dames die mij op Twitter volgen, wisten al dat mijn missie geslaagd was!
12 macarons voor 3.29,- dat is echt niet duur. Deze koekjes zijn hartstikke hip op het moment en worden dan ook als de nieuwe "High Tea" snack gezien. Ook krijg je in steeds meer restaurants deze zoete zaligheid bij de koffie of thee. Ze gaan trouwens ook uitstekend bij een flesje bubbels.

Met de macarons in mijn karretje bedacht ik me dat het toch ook wel heel erg leuk zou zijn om een High Tea voor mijn beste vriendinnetjes te organiseren. Heerlijk een middagje lekker eten en drinken en kletsen over alle dingen die het leven leuker maken! Daarom heb ik vandaag gelijk een invite de deur uit gedaan en nu maar hopen dat ze kunnen :)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten