female_outlet_6 Nieuwe collectie

maandag 12 maart 2012

Shoplog Eindhoven

 Matterende powder is altijd fijn om te hebben! Zeker aangezien ze deze niet verkopen bij het Kruidvat bij ons in de buurt ;-)
 Naar deze nagellak was mijn vriendinnetje al een tijdje op zoek en in Eindhoven hadden we hem dan eindelijk gevonden. Ik werd er zó vrolijk van dat ik hem ook maar meegenomen heb.
 Deze is eigenlijk een beetje hetzelfde, maar dan zijn de glitters een stuk kleiner!
 Illuminating make-up base: de nieuwe hit in make-up land! Ik vond het product van de duurdere merken te prijzig om uit te proberen maar die van Essence kost maar 3.79,- en is daarmee zeker het proberen waard. Hij laat je huid inderdaad met een subtiele roze teint glimmen.
 Een klokkie gekocht! Ik ben gek op horloges en zeker als ze niet al te duur zijn!

 Supertrash schoenen! Heel mooi, goede prijs en ze lopen héérlijk! Kom maar op met die lente!
 Een basic wit lang shirt met gouden ritsje op de rug van de Zara.
Een basic beige vestje van de H&M (even voor het gemak over m'n jurkje gehangen!)

Mijn excuses voor sommige kwaliteit foto's! Moet nog even uitvinden waar en wanneer ik het beste licht heb om foto's te kunnen maken.

1 opmerking:

  1. ik wil die base ook nog weleens proberen!
    Zal ik vrijdag mijn spulletje voor nepwimpers zonder nepwimpers meenemen? Moet je echt proberen!

    xxx

    BeantwoordenVerwijderen