female_outlet_6 Nieuwe collectie

woensdag 7 maart 2012

Vier de vrouwelijkheid met Womanity


Thierry Mugler is van mening dat vrouwen zich moeten verenigen en dat zij hun vrouwelijkheid moeten vieren. Mijn idee! Daarvoor heeft hij niet alleen een parfum genaamd "Womanity" maar heeft hij ook in 2005 de "Womanity foundation" opgericht!

"Womanity is a name that perfectly expresses the idea of a unified community working for the good of both women and humanity." Dit staat op de website van Womanity


Nu de geur, die heb ik immers getest! In mijn Glossybox zat namelijk een heerlijk mini geurtje van Thierry Mugler! Van de geuren van Thierry Mugler zijn we meestal zoete zaligheid gewend en wederom stelt de geur niet teleur!
De geur heeft noten van vijg en kaviaar. De kaviaar is bedoeld als wat zoute tegenhanger voor de zoete vijg. Zelf ruik ik hier weinig van! Ik vind hem lekker zoet en een tikkie kruidig, just the way I like em'.

De mini verpakking is natuurlijk niet zo waanzinnig spectaculair maar als je hem puur in die context bekijkt heeft Thierry Mugler ook daar zijn best op gedaan. De echte fles -noemen we het maar even voor het gemak- is daarentegen stoer en vrouwelijk. Met zijn metalen dop en roze flesje is hij echt voor iedere vrouw gemaakt.

Houd je van zoete, zwoele geuren die de hele dag blijven ruiken dan zijn de geuren van Thierry Mugler zeker een aanrader!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten