female_outlet_6 Nieuwe collectie

donderdag 14 april 2011

Goed, de zomer komt er weer aan, tijd om van die overtollige kilootjes af te komen! Nu wil ik sowieso wat gezonder gaan leven. Wanneer het warmer wordt krijg je toch meer zin in wat lichtere maaltijden en is dat dus ideaal om te kijken hoe je wat gezonder kunt gaan leven. Ik heb geen streefgewicht. Ik wil niet 10 kilo binnen 2 maanden afvallen want die zitten er even snel weer aan. Ik wil op een gezonde, haalbare manier wat afvallen.
Ik ga dus iedere week een dagboek bijhouden en die plaats ik aan het eind van de week online. Dit ter motivatie voor mezelf maar ook voor andere mensen die in hetzelfde schuitje zitten.
De challenge is dus, iedere week iets afvallen. Al is het maar een halve kilo, of zelfs nog minder!
Aanstaande zondag staat mijn eerste weekoverzicht online en dan kun je lezen hoe het me de eerste week vergaan is :)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten