female_outlet_6 Nieuwe collectie

zondag 17 april 2011

Shoplog Primark 15 April

Vrijdag 15 April was het dan zover; we zouden naar de Primark in Luik gaan. Een fijne grote winkel die niet zo druk is als de winkels in Rotterdam en Hoofddorp. Qua kleding heb ik er niet zoveel geshopt. Ik had wel een leuke blouse bij New Look maar bij de Primark had ik alleen een top voor de zomer. Het staat me ook een beetje tegen dat ik zo lang op een paskamer moet wachten. Schoenen en tasjes had ik daarentegen wel :) Sieraden heb ik ook niet echt geshopt. Een set met ketting en armband had ik. De zonnebrillen van de Primark waren echt gaaf en het was moeilijk kiezen. Uiteindelijk ben ik voor een zilveren en een gouden gegaan. Gelijk ook maar een houdertje ervoor gekocht, ze moeten wel mooi blijven. Zelf ben ik ook errug gelukkig met m'n nieuwe portemonnee, met een heel mooi bloemetjesmotief in leer. Al met al was het een zeer geslaagde dag :)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten