female_outlet_6 Nieuwe collectie

zondag 22 mei 2011

Ebay buys


Ik ben een grote Ebay fan! Echt een goede plek om goedkope make-up kwasten, cd's, dvd's en sieraden te kopen. Soms heb ik wat leuke dingetjes gevonden en ben ik nog geen 5 dollar kwijt (en ja dat is inclusief verzendkosten!). Heel fijn voor als je even niet zoveel geld hebt :)

Het slimste om te doen als je op Ebay gaat is, zoeken naar hetgeen je wilt hebben, het 'buy now' vakje aanvinken en boven selecteren op 'Shipping cost low-high'. Dan krijg je als eerste de items die gratis verzend worden!

Voor deze twee items was ik dus nog geen 5 dollar kwijt, en zeg nou zelf; best leuk toch?!
Ik heb inmiddels de oorbellen binnen en ze zijn zoo schattig! Het horloge mag ik maandag ophalen en ik heb voor de kleuren goud en wit gekozen, niet zoals op de foto dus.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten