female_outlet_6 Nieuwe collectie

dinsdag 24 mei 2011

2 paar sandaaltjes :)


Ik was niet zo blij toen ik vorige maand mijn schoenen ging ruilen. Wat bleek, ik kreeg mijn geld niet terug maar een tegoedbon! Ik HAAT tegoedbonnen. Ik wil zelf kunnen beslissen wat ik met mijn geld doe en wettelijk gezien, moeten ze me mijn geld terug geven als ik binnen 8 dagen kom ruilen met bon. Dat deed ik maar neen, geen geld maar een tegoedbon. Ik ben een maand lang, iedere week naar die winkel geweest en kon maar geen leuke schoenen vinden. De bon is ook maar 2 maanden geldig (uhh hoezo dat?!) dus ik moest opschieten! Gisteren kwam ik dan eindelijk twee paar leuke sandaaltjes/slippers tegen! Ein-de-lijk is die bon weg, en heb ik er ook nog 2 paar leuke schoenen aan over gehouden :D

2 opmerkingen:

  1. Schattig!! Ik zoek ook nog van die leuke dingen, maar ik heb een beetje gekke voeten en ze passen vaak niet goed :(

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Teenslippers moeten lukken toch :D

    BeantwoordenVerwijderen