female_outlet_6 Nieuwe collectie

vrijdag 27 mei 2011

Pinklatte's Must See: Water for Elephants


Afgelopen woensdag wilde ik graag met mijn vriendje naar de bioscoop. Niets fijners dan lekker tegen je vent aankruipen tijdens een film onder het genot van -voorheen- poedercola en verse popcorn! We wisten alleen niet echt welke film het zou worden, Water for Elephants leek me wel wat alleen leek het ons allebei wel een 'meidenfilm'.

Wat zijn we daar van terug gekomen! Het is inderdaad wel een drama, maar super boeiend vanaf het begin! Robert Pattinson speelt Jacob die, na het overlijden van zijn ouders op zoek gaat naar werk. Hij vertrekt te voet naar de stad en komt dan in aanraking met het circus van de Benzini brothers. Hij krijgt hier een baan en wordt verliefd op het meisje van de baas... Je kunt wel raden dat dat geen ideaal plaatje is ;-) Ikzelf vond Christoph Waltz (jep de 'jewhunter'uit Inglourious Basterds)weer erg goed!
Intrigerende man is dat toch...

Ik wil er zo min mogelijk over zeggen omdat ik echt onder de indruk was van deze film en ik hoop dat zo veel mogelijk mensen hem gaan zien in de bioscoop. Ik zou hem misschien zelf nog wel een keer in de bios willen zien :)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten