female_outlet_6 Nieuwe collectie

vrijdag 10 juni 2011

Shoplog 5 juni

Vanwege onze teleurstellende trip naar de Primark, ben ik nog ff de stad in 's-Hertogenbosch ingedoken. Veel verder dan de H&M, de Claire's, Kruidvat en de Lucardi ben ik niet gekomen maar ach, het zijn toch weer een paar leuke items om te laten zien :D





Wat zie je allemaal op de foto's?
Bij de H&M had ik een zuurstokroze blouse (zeker leuk voor Bourgondisch 's-Hertogenbosch), een tanktop met een hele lage rug met hele fijne felle kleurtjes, en een nieuwe jeans! Bij het Kruidvat vonden mijn zus en ik een nieuwe dagcrème van het merk Essence, deze kostte maar 1,99 en rook naar komkommer en limoen en is zonder olie. Hij is lekker fris en heeft een lekker prijsje ;-)
Bij de Claire's had ik een mooie ring, en bij de Lucardi had ik een hele toffe armband met allerlei kleurtjes. Oh, en niet te vergeten mijn Coco oorbellen, deze had ik van de Kijkshop. Mijn zus vond ze echt wat voor mij :)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten