female_outlet_6 Nieuwe collectie

zaterdag 4 juni 2011

Verslag Primark Hoofddorp


Gisteren (vrijdag) hadden mijn vriendinnetje en ik het plan om naar de Primark in Hoofddorp te gaan. De vorige keer dat we er waren (een heeeele tijd geleden) was het er lang niet zo druk als in Rotterdam dus Hoofddorp had dan ook onze voorkeur. Voor beide locaties moeten we iets langer dan een uurtje reizen en vriendinlief heeft geen OV dus een ritje is zo'n 18 euro. We wilden dus wel met een paar fabulous finds thuiskomen..

Het was eerlijk waar, doffe ellende in de Primark. Nergens kon je langs, er stootte om de haverklap wel iemand tegen je aan die er langs moet, we hebben zeker 1 uur in de rij gestaan voor de paskamers om vervolgens te ontdekken dat de rij voor de kassa door de hele winkel stond. Als iemand wel eens in Hoofddorp is geweest, er stond een zigzaggende rij tot aan de tassen! Daar waren we zeker met 2 uur niet uit geweest.

We hebben met pijn in ons hart de finds laten staan en zijn nog net niet de winkel uitgerend! Wat een hel, wat een zonde! Ik heb het nog nooit zo ernstig meegemaakt en het haalt gewoon alle fun uit het winkelen. Normaliter gaan we naar Luik en eigenlijk wil ik ook alleen nog maar daar naar toe. Je rijdt er wel wat lang op, maar de winkelervaring is zoooo veel prettiger!

Daarna heb ik wel nog een leuk jurkje bij de H&M gescoord :D (foto volgt)

2 opmerkingen:

  1. Wow! Ik ben ook twee keer in de Primark geweest, maar zo druk heb ik het daar nog niet meegemaakt. In Rotterdam wel, daar is het altijd stervensdruk!! Jammer dan jullie gillend de winkel moesten uitrennen, maar dit is toch ook niet normaal! Het wordt hoog tijd dat ze met meerdere vestigingen komen!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben het he-le-maal met je eens! :)

    BeantwoordenVerwijderen