female_outlet_6 Nieuwe collectie

zondag 14 augustus 2011

NYX Bestelling

Al een tijdje zie ik op verschillende websites de lipsticks van NYX. Ze zien er super creamy uit en schijnen erg goed te dekken. Mijn zus heeft ook nogal wat van dit merk en is ook altijd erg enthousiast. Ja, ik neem vaak wat tips van mijn zus aan, zij heeft net wat meer met beautyproducten dan ik :)

Na wat research op internet te hebben gedaan kwam ik bij een vrij goedkope webshop genaamd Boozyshop. Deze webshop verkoopt de lipsticks voor 2,49 en vraagt 1,99 voor verzendkosten. Erg redelijk dus!
Na wat reviews en swatches te hebben bekeken kwam ik uit op drie kleuren die ik graag wilde bestellen:
NYX Fig
NYX Narcissus
NYX Spell bound

Allemaal roze kleurjes en ze zien er op de foto's erg mooi uit. Omdat ik natuurlijk zelf nog geen review kan schrijven, heb ik hier wat plaatjes van andere sites.

NYX Fig:

Afbeelding van: autumndaydreamer.web-log.nl

NYX Narcissus:

Afbeelding van: www.212cafe.com

NYX Spell bound:

Afbeelding van: www.garotinhajuvenil.com

Geen opmerkingen:

Een reactie posten