female_outlet_6 Nieuwe collectie

zaterdag 13 augustus 2011

Ringen opbergen


Nu zie ik je denken: "Ringen opbergen is toch helemaal niet lastig?!" Klopt! Je kunt ze in een doosje doen, in een laadje, you name it! Die kleine sieraden zijn makkelijk op te bergen. Nu lijkt het me alleen niet zo leuk om ze weg te stoppen. Je hebt immers je ringen gekocht omdat je ze mooi vond.

Bij de Xenos hebben ze hele handige opbergsysteempjes. We kennen allemaal de alom bekende laadjes voor speldjes/make-up/elastiekjes enz. Het kastje hierboven is eigenlijk bedoeld voor als je met kralen aan de slag gaat, om ze hier in op te bergen. Ik wilde in eerste instantie mijn horloges er in doen maar deze waren hier helaas te groot voor.
Ik heb niet zo heel veel ringen dus daar was dit kastje ideaal voor!

Het kastje is verkrijgbaar bij Xenos en kost 4,99 euro. Je kunt ze -als je veel ringen hebt- natuurlijk ook stapelen :)

1 opmerking: