female_outlet_6 Nieuwe collectie

vrijdag 2 september 2011

Lipgloss!


Woensdag ging ik naar mijn ouders en op de heenweg ben ik nog even snel langs het Kruidvat gegaan omdat ik een nieuwe mascara nodig had.
De zilveren mascara van Essence vind ik zelf het fijnst en hij is ook nog eens lekker goedkoop. Al eerder spotte ik de ietwat nieuwe lipgloss: 'Stay With Me'. De verpakking ziet er leuk uit en ook de kleurtjes spraken me wel aan. Ik besloot te gaan voor de twee kleuren: 'Candy Bar'en 'My favorite Milkshake'.

Het verbaast me hoe goed de kleurtjes dekken. Mogen we verwachten dat hij de hele dag blijft zitten? Neen. Maar laten we eerlijk wezen, welke lipgloss moet je nou niet vaak bijwerken?

De lipgloss kost 1,99 euro en is dus zeker de moeite waard om eens te proberen!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten