female_outlet_6 Nieuwe collectie

donderdag 6 oktober 2011

Het 'Grip op Koolhydraten' dieet

Ik ben toch maar weer begonnen met diëten! Ik ben de ultieme jojo-er dus ik moet erg uitkijken met diëten uitproberen maar dit dieet heb ik al eens eerder gevolgd, met een goed resultaat!

Het dieet waar vriendlief en ik ons nu mee bezig houden is het 'Grip op Koolhydraten' dieet van Yvonne Lemmers. Een niet al te bekend dieet maar te vergelijken met Atkins, South Beach en dr. Frank. Het enige verschil is dat je bij dit dieet tot 5 gram koolhydraten mag per maaltijd, en één uur per dag mag je meer koolhydraten.

Dit dieet is erg goed vol te houden omdat je in dat uurtje wel gewoon suiker mag.
We zijn nu al even bezig en er is nog niet veel af. Nu heb ik ook geen overgewicht, maar ik wil -net als iedere vrouw- wel wat kilootjes kwijt.
Hopelijk ben ik voor mijn verjaardag (24 oktober) al wat kwijt :D

Hieronder wat foto's van wat ik zoal mag eten :D
Ik mag trouwens de hele dag door: kaas, eieren, vlees, vis en groeten.


Op de maandag dat mijn vriendje en ik begonnen met het dieet had ik een kalkoenfilet gegrild met sperziebonen met spekjes en één tomaat. Lekker en het vulde erg goed.


Een Caprese salade. Dit at ik een keer tussen de middag. Met heerlijk zelfgemaakte pesto (op die manier weet ik precies wat er in zit!)


Een Carpaccio salade! Heerlijk! Hier maak je me zeker zo blij mee, als met gebakken aardappeltjes. Lekker met pijnboompitjes :D

1 opmerking: