female_outlet_6 Nieuwe collectie

donderdag 6 oktober 2011

Creabea!


Ik vind het altijd wel leuk om creatief bezig te zijn. Of het nu tekenen, bloggen of koken is, ik vind het allemaal leuk! Zeker wanneer het weer er naar is om binnen te blijven!

Gisteren fietste ik samen met mijn zus langs een kringloopwinkel bij ons in de stad. Ik wilde al heel lang zelf een keer een etagère maken van leuke bordjes en kopjes en bij de kringloopwinkel kun je de meest kitsche bordjes en kopjes scoren.

Voor 4,50 euro had ik drie bordjes en drie kopjes!

Wat heb je nou nodig om zo'n etagere te maken? Niet veel! Bordjes/kopjes en alleslijm, en natuurlijk wat vrije tijd ;-)



En zie hieronder het resultaat! Ik kan niet wachten om hem een keer te gebruiken voor bijvoorbeeld bonbons of blokjes kaas, worst en komkommer :D




1 opmerking: