female_outlet_6 Nieuwe collectie

vrijdag 7 oktober 2011

Primark




Aanstaande zaterdag gaan we met vijven naar de Primark in Luik!
Even wat nieuwe herfst/winter items scoren :D
Ik vind het wel prettig om een overzicht te hebben van wat ik graag zou willen.
Mijn zus en ik hebben in het verleden al wel eens lijstjes gemaakt en nu leek me een 'style guide' wel leuk om te maken.

Wat wil ik graag hebben?
- Rode ballerina's/ rode schoenen
- Een okergele trui
- Mooie cognac kleurige laarzen
- Donkerblauw vest
- Een metallic item

Welke kleuren gaan er in mijn mandje?
- Okergeel
- Zuurstokroze
- Bordeauxrood
- Donkerblauw
- Cognac

2 opmerkingen:

  1. komt er nog een shoplogje? :-D
    vind je styleguide goed gelukt!!!
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ga binnenkort naar Londen... ik vrees voor mijn portemonnee! ;)

    BeantwoordenVerwijderen