female_outlet_6 Nieuwe collectie

zaterdag 29 oktober 2011

Latté Shots

Ik heb al meerdere blogs gezien waar ze foto's lieten zien die ze op twitter plaatsen, of foto's die ze hebben gemaakt om te laten zien hoe het er 'achter de schermen' aan toe gaat maar eigenlijk vond ik de foto's van www.lainspiration.blogspot.com het alllerleukste. Ja dit is de blog van mijn zus maar ze heeft de foto's op zo'n manier bewerkt dat ik ook gelijk aan de slag wilde! Ik was meteen geïnspireerd! Zie hier wat Latté Shots: Inside Sanne's phone :)

2 opmerkingen:

  1. Het mooie van berichten als deze is dat achter elke foto een verhaal zit!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. woow mijn dosis latte weer binnen, super leuk!
    op die ene foto zit je make up ook zo mooi!

    xxx
    Lonneke

    BeantwoordenVerwijderen