female_outlet_6 Nieuwe collectie

donderdag 27 oktober 2011

H&M Gifststore & Nieuwe jas!


Wat een leuk idee! De H&M opent op 31 oktober haar gift store deuren in de Kalvertoren in Amsterdam. Rond de feestdagen kun je daar van alles wat met de feestdagen te maken heeft kopen. Je kunt een goede outfit scoren, maar ook leuke cadeaus. Voor mij is het helaas niet echt in de buurt maar wie weet pak ik wel een treintje. Het lijkt mij in ieder geval wel de moeite waard!


Gisteren kreeg ik dankzij mijn H&M app de melding dat er 50% korting op selected items was. Uiteraard nestel ik mezelf dan met koffie achter de pc voor een koopjesjacht. Uiteindelijk vond ik maar weinig leuks, maar wel een fijne lange jas! Nu voor maar 25 euries! Hebbe hebbe hebbe! Van mijn zus had ik nog de tip gekregen om even langs het girlscene forum te wippen, voor kortingscodes. Na de kortingscodes (jawel je leest het goed, meerdere codes) te hebben ingevoerd, was de jas spotgoedkoop! Vandaag is hij gewoon weer 49,95 euro. Daar kan ik best een beetje blij van worden ;-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten