female_outlet_6 Nieuwe collectie

woensdag 26 oktober 2011

Verjaardags cadeaus


Ik heb al een tijdje niet ge-update en dat komt doordat ik het de afgelopen dagen best druk heb gehad. Het weekend ben ik met mijn vriendje naar Disneyland geweest voor mijn verjaardag. De maandag erna werd ik namelijk 24 jaar :D (jawel op de 24ste!)
Ik heb het de dagen erna zo druk gehad dat ik nu pas toekom aan het showen van mijn cadeautjes.

Gelukkig was maandag wel mijn verjaardag maar hebben we het feest nog tegoed. Dat is namelijk a.s. zaterdag. Maandag heb ik -samen met mijn tweelingzus- mijn verjaardag gevierd met mijn ouders, broertje, vriendje, vriendinnetje en de vriend van mijn zus.

Nog niet alles staat op de foto. Ik heb twee mooie sjaals gehad die er niet op staan. Mijn sloffen, een chocolade fondue en het geld dat ik van mijn ouders kreeg staat er niet op ;-)

Dit is wat ik gekregen heb:



Dit is het pallet dat ik van mijn zus gekregen heb. Er zitten mooie zachte tinten oogschaduw in en ze zijn waanzinnig gepigmenteerd. Ik ben hier dan ook super blij mee!

Dit zijn alle sieraden die ik heb gehad! Ik ben een echte ekster dus alles wat glittert is goed :D

Alle make-up die ik gehad heb! Heel fijn!

Sleutelhangers!

Een fles wijn met het nummer 9, uiteraard mijn lievelingsnummer! Erg origineel! Ben benieuwd hoe hij smaakt. Ook kaarsen die lijken op een kurk voor in de wijnfles als deze leeg is. En een lekker vanille kaarsje.

De parfum heb ik gekocht van het geld dat ik gekregen had van een cliƫnt van me. Zo lief!

Mijn zus had het boekje van So Thijs aan mijn vriend gevraagd en toen bedacht ik me dat ik dat ook wel leuk zou vinden...maar dan van haar vriend ;-)

Zoals ik al zei, niet alles staat er op en zaterdag is het grote feest dus misschien komt er nog meer bij!

2 opmerkingen: