female_outlet_6 Nieuwe collectie

dinsdag 27 december 2011

Goed voor jezelf zorgen :)

Vorge week woensdag was ik lekker met vriendlief op shoppingspree in de stad. We hadden nog wat kerstcadeautjes nodig en laat het toevallig ook nog SALE-season in de winkels zijn :D Heel gezellig om zo vlak voor dat ik moest gaan werken nog ff te shoppen. Natuurlijk moesten we eventjes langs mijn favo schoenenwinkel want daar hadden ze óók sale en anders komt mijn stempelkaartje nooit vol natuurlijk (jawel ik heb er een stempelkaart van en hij is bijnaaaa vol :P)

Ik had een paar leuke, stoere en toch schattige laarsjes gevonden voor niet al te veel geld :D Lekker warm en voor een fijn prijsje, dat kan niemand weerstaan. Ik ben er onwijs blij mee want zulk soort schoenen heb ik nog niet zoveel...'s weer eens wat anders dan pumps!

Wat vinden jullie ervan?



Geen opmerkingen:

Een reactie posten