female_outlet_6 Nieuwe collectie

maandag 26 december 2011

Xmas Gifts

 Sorry voor de ietwat crappy kwaliteit van mijn  iPhone foto's. Zonder al te veel licht werktíe niet zo lekker ;-) Ik hoop dat iedereen een leuke kerstavond en 1ste kerstdag achter de rug heeft! Wij waren vrijdag al begonnen met onze kerstviering omdat we met een hoop mensen rekening wilden houden dit jaar. We hebben dus een extra lange kerst! Vanavond gaan mijn vriend en ik nog eten bij zijn zus en haar vriend, zijn moeder en oudtante (als ik me niet vergis :S). Morgen vier ik nog kerst samen met mijn client van de thuiszorg en dan zit kerst er voor 2011 weer op! Ik en mijn vriend hebben echt waanzinnig leuke cadeautjes gehad dit jaar. De pumps heb ik van mijn vriend gehad en de rest zijn kerstcadeautjes gehad van mijn ouders, en van de vader en stiefvader van mijn vriend. Ook hebben we nog een leuk bedrag gehad wat mooi bij de komende vakantie naar Praag gaat :D

 Twee kookboeken die mijn nichtje niet wilde hebben. Ze zaten in haar kerstpakket dus ik mocht ze hebben :)
 Ik ben gek op Disney dus mijn vriend kocht deze pittige Disney puzzle voor me.
 Wat kan ik hierover zeggen behalve dat mijn vriend en ik nu nooit meer het huis verlaten ;-)
Onze buren zullen heel wat overlast ondervinden met Singstar!

 Yes!!! Een muffin-maker! Super leuk! Nu kan ik eindelijk aan de slag met al die lekkere recepten die ik heb liggen!


 Een kaartje- of foto houder en aangezien ik gek ben op uiltjes past dit perfect bij mij.

Wederom een kookboek maar deze keer uit mijn kerstpakket!
Heel fijn en lekker dik ook.


Ik hoop dat iedereen nog een mooie 2e kerstdag heeft en dan gaan we weer richting nieuwjaar! Dat belooft ook weer een hele leuke avond te worden..

Geen opmerkingen:

Een reactie posten