female_outlet_6 Nieuwe collectie

zondag 4 december 2011

Latté Shots

Weer een nieuwe Latté Shots vandaag! Het is al een tijdje geleden maar bij deze weer een nieuwe lading foto's :)

Dit is een broodjeszaak/café die we tegen kwamen in het dorpje Wheatley. Ze noemen het "Wheatley Perk" en dat is vernoemd naar "Central Perk" van Friends. Helaas hadden we geen tijd om binnen te kijken of de banken en grote mokken ook aanwezig waren.
Dit is de nutcracker die ik van mijn ouders heb gehad! Ik ben gek op nutcrackers en dit is mijn eerste. Toch maar weer eens op Ebay kijken :)
Deze foto behoeft uitleg. Zondag 27 november hadden mijn vriendje en ik één jaar verkering en besloten naar de Winterefteling te gaan. 'S middags gingen we wat eten in het restaurant en omdat het druk was zei ik dat mijn vriend wat kon halen en ik een tafeltje ging zoeken. Eenmaal aan een tafeltje kwam dit fijne viertal voor mijn neus staan zingen, toen ik alleen zat. All eyes on me and the boys. Niet zo fijn.
Op woensdag kwam mijn vriendinnetje langs met koffie en muffins van Douwe Egberts!Heerlijk een Caramel Latté op en een Cappuchino muffin. Daarna maar even de stad in gegaan om de calorietjes te verbranden ;-)
Op donderdagavond besloten mijn vriend en ik, lekker een terrasje te pakken in de Korte Putstraat. Een straat in Den Bosch waar alleen maar restaurants zitten. Super gezellig met al die lichtjes en vuurtjes.
Mijn vriendje had lekker cake gebakken op zaterdag! Heeeeeerlijk :D
Een paar dagen Praag geboekt, net als vorig jaar. Verschil is dat we nu met het vliegtuig gaan en in een hotel verblijven. Zie er goed uit en hebben er nu al erg veel zin in! We vertrekken 12 januari en komen de 16e weer terug.
Mijn ouders wilden heel graag een villa huren aan de Costa Brava voor deze zomer, voor het hele gezin inclusief de vriendjes. Dit is hem geworden. De villa staat in Lloret de Mar. We verblijven er van 30 juni t/m 14 juli.

1 opmerking: