female_outlet_6 Nieuwe collectie

maandag 27 februari 2012

Latté Shots

Weer een klein kijkje in mijn telefoon om te zien waar ik de afgelopen weken foto's van heb gemaakt :)
Deze keer veel van eten omdat ik op dieet ben en aangezien de "look" van een maaltijd zeker zo belangrijk is, maak ik er foto's van!


Ons nieuwe bankje! We wilden al een tijdje een nieuwe bank erbij en dit is hem geworden!
Hij zit nog lekker stevig en ook onze katten liggen er graag op ;-)

Soms is er niets lekkerders dan met een wijntje op bed een boek lezen. Nee, de hele fles is zéker niet op gegaan. 2 glaasjes maar :) Het boek is trouwens "Evil Psychopaths" een boek uit Ierland over alle psychopaten die de wereld tot nu toe heeft gekend. Mijn exen staan er vreemd genoeg niet in... *grapje*

Komkommersnacks! Tsjah...het blijft komkommer, het vult niet en het kan zeker niet op tegen een bak tortilla chips met dip maar ach...even doorbijten!

Mijn ontbijt voor de meeste dagen (soms afgewisseld met koffie) thee met een appel met kaneel.
Smaakt bijná net zo lekker als een stuk appeltaart.

Puntjes tellen en eetdagboeken bijhouden...jaja ik heb het er behoorlijk druk mee!

Maandag carnaval in Den Bosch, dus wij naar de Euroscoop in Tilburg ;-)
The Woman in Black gezien. Heeeeel spannend!

Salade met kip en één eetlepel dressing. Als ik er nu naar kijk krijg ik er honger van :)

Diet-dome: mijn plek aan onze ronde tafel waar ik mijn weekmenu's maak, punten bijhoud en afentoe een koffie met een lange vinger pak ;-)
Foto gemaakt voor mijn "The women in black" collage. Deze foto didn't make the cut, dus dan maar hierbij :)


Geen opmerkingen:

Een reactie posten