female_outlet_6 Nieuwe collectie

dinsdag 28 februari 2012

Chanel Pastels

Laatst zat ik lekker onder het genot van een kop koffie met mijn partner in beauty crime, mijn fashionable wederhelft (mijn tweelingzus) te kletsen over nagellak en door welke kleuren we op dit moment gefascineerd waren. Zij had overduidelijk goudkoorts (check hier haar site) en ik was mijn eigen kleurtje alweer zat dus ik verfde lekker mee. Toch blijft mijn liefde voor pastels zo nu en dan de kop op steken en nu het langzaam aan wat beter weer wordt kan ik mezelf bijna niet meer bedwingen: ik MOET een Chanel pastelkleurtje hebben! Ik vind ze zó gaaf... en omdat ik van er naar kijken al een beetje gelukkig word, zie hier mijn "moodboard" van té gekke pastelkleurtjes!

1 opmerking:

  1. wooow mooi moodboard, ik heb toevallig nu een pastel roze lakje op! het staat gewoon zo leuk!
    Thanks for mentioning me <3, tot straks!

    x

    BeantwoordenVerwijderen