female_outlet_6 Nieuwe collectie

woensdag 14 maart 2012

Budgetbuy: Max Lipstick Action

Eerlijk is eerlijk: ik had niet écht hoge verwachtingen bij deze lipsticks van de Action. Ze zijn goedkoop en zo zien ze er zeker uit! Je betaalt 0.89,- voor een pakje met twee lipsticks er in. De kleurtjes vielen me daarentegen wél op. Een nude lipstick kan namelijk erg mooi staan en voor een felle kleur ben ik altijd wel in.
Eenmaal thuis wilde ik ze toch wel eens proberen, zeker nadat zuslief had gezegd dat ze toch wel goed uitpakken. Inderdaad! De kleuren zijn dekkend en vrij creamy! Eigenlijk niet zo heel veel mis mee dus.

Ik vraag me af hoe lang de kleurtjes daadwerkelijk blijven zitten maar laten we daar voor die ene euro nou niet moeilijk over gaan doen. Super makkelijk voor mee in je tas, dan kun je altijd ff bijwerken. Ze zijn zó goedkoop dat je ook een setje thuis of bij je vriend kan laten liggen. Nooit meer zonder lipstick de deur uit :)

De foto's zijn op een stay-at-home dag genomen and daarom verre van glamoreus maar wilde het goede lipstick-nieuws toch vandaag nog met jullie delen :)

3 opmerkingen:

  1. Shit, lees ik dit net na vanmiddag bij de Action te zijn geweest, finaal overheen gekeken!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Vind het echt leuke lippenstiften, helemaal voor die prijs :-D

    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. @Sandra Vandaag wordt het mooi weer, ff er langs fietsen?
    @ Lonneke Ja ben er zelf ook wel blij mee..leuk voor erbij :)

    BeantwoordenVerwijderen