female_outlet_6 Nieuwe collectie

woensdag 14 maart 2012

Shows I watch

Goedemorgen! Een fijne, wat kitscherige post over de guilty pleasures in life zoals zogeheten 'real life' series! Samen met vriendinnen lekker kijken naar soms een tikkie ordinaire tv, ik houd er van :)

Nederlandse Hollywood vrouwen - Mijn vriendinnen vinden Myrthe wel erg leuk maar ik vind haar best irritant! Daarentegen vind ik Prinses Inge wel erg leuk! Heerlijk hoe ze tegen d'r hondjes praat en zichzelf té leuk vindt!

Shopping Queens - Ja het moet gezegd worden: een half uur kijken naar hoe anderen shoppen en elkaars kledingkast raten is erg vermakelijk! Als ik zelf geen geld uit mag geven, dan kijk ik toch gewoon hoe iemand anders dat doet?

DinnerDate - Tsjah kijken naar daten, ik ben zelf blij dat ik daar niet meer aan hoef te beginnen want het kan soms erg ongemakkelijk zijn. Tel daarbij de stress van het koken van een goed menu bij op en je hebt een smakelijk programma.

Barbie's Bruiloft - Als er mensen zijn die mijlen ver van me vandaan staan, zijn zij het. Ik ben er nog niet uit of ik het nu echt leuk vind of me meer verbaas over hoe zij met elkaar omgaan. Gister een ernome scheldserenade waarbij een bruiloft verder weg dan ooit leek :S

The Face - Jaaa Pluk en Dennis vind ik helemaal leuk en de spanningen in het huis neem ik er graag bij. De dames zijn wel wat los moet ik zeggen...er zitten dames bij die ik zogezegd niet erg classy vind wat betreft hun bed-behaviour maar ach...who am I to judge right? Wel met blozende wangetjes meegenieten.

Echte meisjes op zoek naar zichzelf - Dit programma moet nog op de buis verschijnen maar ik heb er nu al zin in. Zelf vond ik de Echte Gooische Meisjes reeks toch wel het leukst en met name Pauline. Heerlijk mens. Nu zitten er ook dames bij van Dames in de dop dus dat belooft wat!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten